מדיניות אחריות ל-90 יום
מדיניות אחריות – 90 ימים
כיסוי
מדיניות האחריות שלנו מבטיחה שכל ערכות השחמט הנרכשות דרך החנות המקוונת שלנו נקיות מפגמים בייצור בחומרים ובעבודת היד.
אם כל חלק בערכת השחמט שלך ייכשל עקב פגם בייצור במהלך תקופה זו, נספק חלק חלופי ללא עלות – הלקוח ישא רק בעלות המשלוח המיוחד.
האחריות שלנו מכסה גם נזקים סבירים כתוצאה מבלאי (בהתאם לזמן שעבר ממועד המשלוח שלך) וסיבות טבעיות אחרות בתחום זה.
עלויות משלוח מיוחד
"משלוח מיוחד" מתייחס לשיטות משלוח מזורזות או מאובטחות הדרושות לצורך מסירה מהירה ובטוחה של החלק החלופי אליך. עלות המשלוח המיוחד תימסר בזמן הגשת התביעה, ויש לשלם אותה לפני שליחת החלק החלופי.
כיצד להגיש תביעה
צור קשר: פנה לצוות שירות הלקוחות שלנו דרך האתר עם מספר ההזמנה שלך, תיאור מפורט של הבעיה, ותמונה ברורה של הפגם.
תהליך בדיקה: הצוות שלנו יבחן את התביעה שלך כדי לאשר את הפגם וכיסוי האחריות.
תשלום עבור משלוח: לאחר אישור, נעדכן אותך לגבי עלות המשלוח. עם קבלת התשלום, נשלח את החלק החלופי.
מגבלות
האחריות אינה מכסה:
-
בלאי רגיל.
-
נזקים כתוצאה משימוש לא תקין, אחסון שגוי או תחזוקה לקויה.
-
החלפה של כל ערכת השחמט – רק חלקים פגומים זכאים להחלפה (אלא אם כן הדבר נחוץ או סביר).
-
אובדן או גניבה של חלקים או של כל הערכה.
דוגמאות לנושאים שמכוסים
-
כלי שחמט פגום: אם כלי נשבר או נסדק ללא שימוש לא תקין – הוא זכאי להחלפה במסגרת האחריות.
-
לוח תקול: אם לוח השחמט מתקלף או מתעוות בצורה לא סבירה, ללא קשר לאחסון או שימוש לא נכון – הוא מכוסה במסגרת האחריות.
דוגמאות לנושאים שאינם מכוסים
-
כלים שאבדו: אובדן של כלי שחמט אינו מכוסה באחריות. עם זאת, ניתן לרכוש חלקים חלופיים בעלות סמלית.
-
שריטות ונזקים קוסמטיים: שריטות, שפשופים או נזקים אסתטיים שנגרמו במהלך שימוש רגיל או טיפול לא תקין – אינם מכוסים.
תנאים כלליים
שירות האחריות שלנו נועד להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר מהמוצרים שלנו. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות או להפסיק את מדיניות האחריות ללא הודעה מוקדמת, אך התחייבויות שנעשו לפני השינויים – יכובדו.