מדיניות אחריות ל-90 יום
כיסוי
מדיניות האחריות שלנו ל-90 יום מבטיחה שכל ערכות השחמט שנרכשו דרך החנות המקוונת שלנו יהיו חופשיות מפגמים בייצור בחומר ובביצוע למשך 90 יום ממועד הרכישה. אם חלק כלשהו בערכת השחמט שלך ייכשל עקב פגם בייצור במהלך תקופה זו, נספק תחליף חינם לחלק הפגום, כאשר הלקוח יהיה אחראי רק על עלות המשלוח המיוחד.
עלויות משלוח מיוחדות
משלוח מיוחד מתייחס לשיטות משלוח מואצות או מאובטחות הנדרשות כדי לספק את החלק החלופי אליך במהירות ובבטחה. עלות המשלוח המיוחד תימסר בזמן התביעה ויש לשלם על ידי הלקוח לפני שהחלק החלופי יישלח.
כיצד להגיש תביעה
- צור קשר: פנה לצוות שירות הלקוחות שלנו דרך האתר עם מספר ההזמנה שלך, תיאור מפורט של הבעיה ותמונות של הפגם.
- תהליך הבדיקה: הצוות שלנו יבדוק את התביעה שלך כדי לאשר את הפגם ואת הכיסוי במסגרת האחריות.
- תשלום עבור משלוח: לאחר אישור, נודיע לך על עלות המשלוח. עם קבלת דמי המשלוח, נתחיל בתהליך משלוח החלק החלופי.
מגבלות
אחריות זו אינה מכסה:
- בלאי רגיל.
- נזק הנובע משימוש, אחסון או תחזוקה לא נכונים.
- החלפת כל סט השחמט — רק חלקים פגומים זכאים להחלפה.
- אובדן או גניבה של חלקים או של כל הסט.
דוגמאות לבעיות מכוסות
- חלק שחמט פגום: אם חלק שחמט מתפצל או נסדק ללא שימוש לא נכון, הוא זכאי להחלפה במסגרת אחריות זו.
- לוח פגום: אם לוח השחמט מתקלף או מראה עיוות לא סביר שאינו תוצאה של אחסון או טיפול לא נכון, הוא מכוסה במסגרת האחריות.
דוגמאות לבעיות שאינן מכוסות
- חלקי שחמט אבודים: חלקים אבודים אינם מכוסים במסגרת אחריות זו. עם זאת, לקוחות יכולים לרכוש חלקי חילוף בעלות סמלית.
- שריטות ונזק קוסמטי: שריטות, שפשופים או נזק קוסמטי אחר שנגרם במהלך שימוש רגיל או עקב טיפול לא נכון אינם מכוסים.
תנאים כלליים
שירות האחריות שלנו נועד להבטיח שתקבלו את החוויה הטובה ביותר עם המוצרים שלנו. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות או להפסיק את האחריות הזו ללא הודעה מוקדמת, אך התחייבויות שנעשו לפני כל שינוי יכובדו.